Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със запалката

    Имам проблем със запалката. Отделен проблем е, че не успях да открия кой бушон е за нея. Водих се по една схема, че уж втория бушон от горе надолу във най-дясната колонка бушони е този за запалката, обаче първото разминаване е, че във сайта пишеше 20А, а този е 10А и не е изгорял. Пъхал съм зарядни, 12V компресор за кола и не ще и не ще. Не знам дали е от гнездото или някъде по пътя на жичките. Така изглежда таблото ми на 147-цата . Бихте ли ми помогнали как мога да реша проблема или да разбера от къде идва той. Също така видях, че би трябвало да има светещ диод във пепелника, но той липсва и затова чак сега разбирам, пък и не съм пушач.

    ПП. ако не ви се показва снимката, дайте десен бутон на малката иконка и "Отвори в нов раздел", за тези които не знаят
    Last edited by ludpich; d.m.y г., 22:09.
    147 1.9 JTD 2004
    сивичък металик

  • #2
    Според документацията е F44 - 20 амперов. Този, който на твоята снимка е 15 - амперов:



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Така, днес успях да взема едно ново бушонче и го сложих. Щракам запалката и хоп - не работи! Не знам къде другаде може да е проблема. Надявах се, защото същия бушон, който ми показа беше изгорял, но уви.
      147 1.9 JTD 2004
      сивичък металик

      Comment


      • #4
        Самата запалка ли не работи или нищо, което се включи в гнездото?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Имах подобен проблем на моята, обаче запалката си работеше, оказа се че гнездото е плитко и когато включиш компресор ,адаптор и ли нещо друго не се закрепва добре и и не прави контакт.Вземаш един уред и мериш има ли 12 в в гнездото ако има отиваш си купуваш една нова запалка има ги по щандовете и магазинчетата за авто аксесоари и я сменяш.Същите са обаче са по-дълбоки и всичко де се включва се щраква надеждно.Ако пак нямаш 12 в извади панела откачи куплунгчето и мери на него като не забравиш да смениш бушона ако е изгорял пак.Може проблема да е в гнездото.Кой знае какво няма за повреждане.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Мисля, че трябва да си на контакт за да ти работи запалката.
            Alfa Romeo SW 1.8 TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от marto68 Покажи съобщение
              Мисля, че трябва да си на контакт за да ти работи запалката.
              То това е повече от ясно...
              Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark ECO 105 Hp

              Comment

              Working...
              X